Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Specjalnie dla
EaseUS Data Recovery Wizard Profesjonalne oprogramowanie do...
Przywracaj klucze produktów systemu Windows oraz Windows Server....
Nowy Ashampoo WinOptimizer 26 przychodzi z podwójnym przyspieszeniem!...
Service Level Agreement (SLA) to umowa między dostawcą usług a klientem, która określa poziom usług, jakie dostawca zobowiązuje się świadczyć. SLA jest narzędziem, które pozwala dostawcom usług na zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług oraz na uregulowanie kwestii finansowych między dwoma stronami. W ramach SLA określa się parametry usług, takie jak czas reakcji, czas dostępności, wydajność, jakość, obsługa i wsparcie techniczne oraz zabezpieczenia bezpieczeństwa. Umowa ta określa również sposób pomiaru i monitorowania tych parametrów, a także procedury rozwiązywania ewentualnych problemów. SLA jest szczególnie ważna w branżach, takich jak sektor IT, usługi hostingowe, telekomunikacyjne, transportowe i energetyczne, gdzie wysoka jakość świadczonych usług i stabilność działania są kluczowe. SLA jest również stosowana w przypadku usług dla firm i instytucji, gdzie wymagana jest wysoka jakość usług oraz zgodność z określonymi standardami. W przypadku niewywiązania się z postanowień SLA, umowa może przewidywać różne formy kar finansowych, takie jak np. obniżenie opłat lub zwrot kosztów.